Naar vorige bladzijde

Bridgeweekend Asten.

29 t/m 31 oktober 2010
VERSLAG VAN EEN ZEER GESLAAGD BRIDGEWEEKEND!

Wat een geweldig bridgeweekend hebben we met elkaar gehad in Asten. De initiatiefnemers Riet von FaberRiet en Hans JansenHans wil ik namens alle deelnemers daarvoor hartelijk danken.
Wim en ik zijn nog niet zo lang lid van NRBV Kleiburg en het was de eerste keer dat we meegingen. Het was een topweekend. Er was een goede sfeer in de groep en die begon al in Brielle bij de bus. Bij het instappen kregen we allemaal een zakje met allerlei lekkers voor onderweg! Na twee uur rijden kwamen we aan bij het hotel. Onderweg hadden we al ons kamernummer en de sleutelkaart ontvangen dus bij het hotel konden we allemaal al snel onze koffers wegzetten. In de brasserie genoten we kort daarna van een welkomstdrankje, het was er gezellig en warm. Om half zes konden we genieten van een heerlijk drie-gangen-diner. Direct na het eten gingen we in een mooie zaal bridgen onder het genot van koffie en later op de avond hapjes. Na de bridgeavond kon een ieder zijn eigen weg gaan, dus sommigen verlengden de avond nog aan de bar en anderen gingen naar hun kamer.
Het was een mooie eerste dag.

De volgende ochtend vloog iedereen uit na een heerlijk ontbijt. Sommige vertrokken met de bus en anderen gingen wandelen. Tot 5 uur heeft een ieder zichzelf vermaakt in en om Asten. Om 5 uur troffen we elkaar weer in de brasserie en na het diner volgde weer een heerlijke bridgeavond.

Op zondag ging niemand weg: het regende en sommigen gingen binnen zwemmen, sporten of naar de sauna in het hotel. Om 12 uur was de afsluitende bridgemiddag. Als verrassing kwam er tussendoor een optreden van Peter HoevenaarsPeter, Rinus MoerlandRinus, Els VenekampEls, Wim LesterhuisWim, Jeanne Zwinkels, Henk TerolHenk, Els StalpersEls en Jose Wijnen. Ze waren allemaal verkleed en zongen samen "ik ben met Catootje naar de botermarkt geweest". We hebben erg gelachen met elkaar. Het was zo leuk dat ze van de toehoorders nog een keer moesten optreden.

Na drie tafels was het tijd voor de prijsuitreiking, Rinus MoerlandRinus en Peter HoevenaarsPeter kregen de beker en ondergetekende kreeg de poedelprijs. Het was een zeer geslaagd weekend mede dankzij de begeleiding van het bridgen door Riek van BusselRiek en Rob LooijenRob. Na het derde heerlijke diner en een volgezongen terugreis kwamen we moe maar voldaan thuis. Wij schrijven ons graag volgend jaar weer in voor dit weekend.

RienekeRieneke en Wim SluisWim

BRIDGEWEEKEND OKTOBER 2010

Super! Het was een weekend met een gouden randje. Ik heb genoten van het begin tot het einde. Het hotel - het 'eten' en vooral van het hele gezelschap.
Het bridgen kwam natuurlijk op de eerste plaats, onder goede leiding van Riek van BusselRiek en Rob LooijenRob. Carla en ik hebben het ook nog goed gedaan. Zondag werd er door enkele bridgers iets opgevoerd. "Catootje" van Wim Sonneveld. Enig! Allemaal verkleed in de kleren van de persoon, die ze uitbeeldden. Het was een groot succes.
Bedankt RietRiet, en HansHans voor de geweldige reis. Op naar het volgend jaar.